Flat View
Saturday, 27 January 2024
Hits : 386

Bladruimen

Op zaterdag 27 januari 2024 is het weer tijd voor onze jaarlijkse bladharkactie.Ook dit jaar zijn we weer uitgenodigd om bij recreatiepark Elders in Gees de tuinen bladvrij te maken. Zoals de meeste wel weten halen we met één dag de handen uit de mouwen steken heel veel geld op voor de clubkas. De gehele dag worden we weer verzorgd door Inge Elders en haar crew met warme en koude dranken en natuurlijk een stevige maaltijd tussen de middag.

Om deze dag tot een succes te maken hebben we zoveel mogelijk handjes nodig. Bij deze willen we dan ook iedereen oproepen om zaterdag 27 januari deel te nemen. Ook ouders van onze jeugdleden vragen we om de vereniging te helpen. Als van iedere jeugdspeler een ouder mee gaat hebben we zo 20 paar handen extra.

We hopen er weer een geslaagde en leuke dag van te maken en zien iedereen dan graag om 08.15 uur aan de Tilweg in Gees. Vertrek vanaf de sporthal in Smilde zal zijn om 07.30 uur.

Verdere informatie zal nog via de aanvoerders en trainers gedeeld worden.

De organisatie en coördinatie is zoals vanouds in goede handen bij Sander.