Leuk dat je geïnteresseerd bent om te komen volleyballen bij vvFama!

Je kunt bij vvFama op verschillende niveaus volleyballen:

• mini’s (7-11 jaar)
  • jeugd (12-17 jaar)
  • senioren (competitie of trainend lid voor 18 jaar of ouder)

Trainingsavonden en wedstrijdavonden

Alle teams van vvfama trainen op dinsdag. We beginnen aan het begin van de avond met de mini's en eindigen met de senioren.

De thuiswedstrijden en ook de uitwedstrijden van de mini's en de jonge jeugd zijn op zaterdagen.

De senioren spelen hun thuiswedstrijden op vrijdagavond in de Smeltehal in Smilde. Na de wedstrijd sluiten we de avond meestal af met een gezellig "avondje Fama" in ons sportcafé.

Stap 1 - meetrainen

Na melding van je interesse om mee te trainen wordt gekeken of er plaats is en wordt gekeken bij welk team of training dit kan plaatsvinden. Je mag vrijblijvend 3 x meetrainen. Die periode kan gebruikt worden om voor jou te ervaren of volleyballen bij vvFama je leuk lijkt en wordt door de vereniging gebruikt om te bepalen op welk niveau, bij welk team je zou kunnen meetrainen en indien mogelijk wedstrijden kan spelen.

Het meetrainen betekent niet automatisch dat er ook daadwerkelijk plek voor je is, dat hangt nl. af van meerdere factoren (o.a. leeftijd, niveau, aantal spelers/speelsters in teams) en wordt uiteraard goed met je afgestemd.

Geïnteresseerd? Meld je aan via de Technische Commissie

Stap 2 - aanmelden als lid

Nadat je hebt meegetraind en nadat er met je is besproken over de mogelijkheden binnen de vereniging kun je je aanmelden als lid. Aanmelden gaat via het formulier die je van je trainer krijgt (het aanmeldformulier is ook hier te downloaden). Vervolgens wordt er een spelerskaart aangevraagd en pas wanneer die binnen is kun je competitie spelen.

Belangrijk

Bij vvFama vinden we het belangrijk dat je de regels van het spelletje kent. Dit bekent onder meer dat wij op het standpunt staan dat al onze wedstrijd spelende leden de Spelregeltoets van de NeVoBo met goed gevolg hebben afgelegd.

Ook belangrijk

Spelen bij vvFama betekent ook inzet voor de vereniging. Dit betekent dat we je graag zien als vrijwilliger in het bestuur, commissies, als scheidsrechter of iets anders. Geef daarom bij je aanmelding aan wat het beste bij je past.