• Volleyballen bij VVFama

meetrainen en lid worden

Info

Zin om te gaan volleyballen bij de gezelligste volleybalvereniging van Smilde en omstreken?
    Kijk snel wat er bij VVFama mogelijk is!

• Historie van VVFama

vvFama oude doos 02

VVFama is in 1963 opgericht en bestaat dus in 2023 60 jaar

• VVFama voor iedereen

Jeugdfonds

Info

Volleybalvereniging Fama vindt dat sport en cultuur positieve bijdragen leveren aan elk kind. Daarom zijn wij aangesloten bij Jeugdfonds Sport & Cultuur.

Volleyballes van een oud-olympiër? Dat kan bij Fama! (ook voor jeugd dat geen lid is bij Fama!)

Voormalig olympisch volleybalster Femke Stoltenborg geeft 7 september een volleybalclinic bij Fama. De speciale training is voor de Fama-leden, maar ook jeugd van buiten de vereniging is welkom om aan te sluiten.

Stoltenborg komt naar Smilde dankzij een prijs die de Smildeger volleybalclub won bij volleybalbond Nevobo. Fama deed mee aan de actie 'Word een club van NIX'. Daarbij liet de vereniging zien op welke manier ervoor gezorgd wordt dat er geen alcohol wordt geschonken aan jongeren onder 18, de zogenoemde NIX-18-campagne.

Femke Stoltenborg debuteerde in 2010 in het Nederlandse damesteam. Daarmee nam ze in 2016 deel aan de Olympische Spelen in Rio de Janeiro. In 2015 en 2017 won ze zilver met de nationale ploeg tijdens het EK. Momenteel richt ze zich op haar maatschappelijke carrière en heeft ze de topsport achter zich gelaten. Maar ze is nog altijd betrokken bij volleybal.

De volleybalclinic is op zaterdag 7 september in de Smeltehal in Smilde en begint om 14.00 uur met de jeugd. Om 15.30 uur zijn de senioren aan de beurt.

Aanmelden kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Tijdens de clinic is de tribune geopend. Toeschouwers zijn welkom.

Foto Femke: volleybal.nl

IMG 20240826 WA0000